Kan ik als particulier bij u een bestelling plaatsen?
Jazeker dat kan! De verkoopprijzen zijn voor u zichtbaar. U kunt meteen uw producten aan de winkelwagen toevoegen en afrekenen.
Kan ik als zakelijke klant bij u een bestelling plaatsen?
Heeft u een KvK-nummer en gebruikt u Encaustic werk gerelateerd dan kunt inkopen bij Encaustic Groothandel.
Daarbij maken wij onderscheid tussen:
Eindgebruiker > verkoopt geen producten, maar gebruikt de producten in lesvorm (scholen, stichtingen, leraren die cursussen of workshops geven)
Winkelier > verkoopt producten via fysieke winkel, markt, beurs of online
Wilt u zakelijk inkopen?
1. Maak een account aan bij Encaustic.nl
2. Stuur een email naar groothandel@encaustic.nl met KvK nummer, adres en contactgegevens.
3. Wij nemen telefonisch contact op om kennis te maken en uw account om te zetten naar eindgebruiker of winkelier zodat de inkooptarieven voor u zichtbaar worden.
4. U kunt bestellen via uw eigen account!
Wilt u liever een prijslijst ontvangen per e-mail en per e-mail bestellen, dat kan natuurlijk ook! Laat het ons weten.
Wat zijn de verzendkosten?
€7,50 voor Nederland (bestelling boven €300 ex. BTW gratis verzenden)
€13,50 voor België (bestelling boven €500 ex. BTW gratis verzenden)
Wat zijn de levertijden?
Bestellingen worden binnen 1-5 werkdagen verzonden nadat de betaling akkoord is.
Heeft u een spoedbestelling? Laat het ons weten! Dan kunnen we kijken wat we voor u kunnen betekenen.
Is de levertijd langer omdat producten niet voorradig zijn dan stellen wij u op de hoogte.
Door welk postorderbedrijf worden bestellingen bezorgd?
Wij werken samen met PostNL. U ontvangt automatisch een Track & Trace code per mail zodat u het pakket kunt volgen.
Kan ik de bestelling ook ophalen?
Ja dat kan op afspraak. In het bestelproces kunt u deze mogelijkheid aanvinken. Er zijn dan uiteraard geen verzendkosten van toepassing. Betaling kan vooraf of contant bij levering.
Mijn bestelling wijkt af van dat wat ik besteld heb, wat kan ik doen?
Als een bestelling niet naar wens is, is dat altijd vervelend. Mogelijk is de bestelling incompleet of beschadigd. Neem zo snel mogelijk (binnen 10 dagen) na ontvangst contact met ons op zodat we een passende oplossing kunnen geven.